wtorek, 23 czerwca 2015

♥Top 10 moich ulubionych girlsbandów w Kpopie.♥

Dzisiaj napiszę moje 10 ulubionych girlsbandów w kpopie oraz napiszę wam ulubioną dziewczynę z zespołu.
Ogólnie słucham więcej boysbandów i trudno zdobyć moje serce jeśli chodzi o zespoły z dziewczynami.
Dlatego te tutaj zespoły,są dla mnie bardzo "ważne" i po prostu,je lubię.To jest wyłącznie moja opinia,to moje zdanie,dlatego proszę się tym kierować,ponieważ  to co tutaj napiszę może wam się to spodobać,a niektórym nie. Dziękuję.♥



10 miejsce.
RED VELVET.

 


10.JOY
9.                                                                    4MINUTE
 

9.SOHYUN
8.                                                                    F(X)


9.AMBER

 
7.                                                                   2NE1

7.CL

6.                                                                  T-ARA

6.JIYEON

5.                                                         DAL SHABET

5.SERRI

4.                                                                  WA$$UP 
4.NARI

3.                                                                   SISTAR

3.SOYOU
 2.                                                             GIRLS DAY

 
2.HYERI
 
    1.                                                        I ostatnie miejsce należy do : !!!
AOA

1.JIMIN
♥♥♥♥♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz